2013-12-09-dalhems-fuckar-upp

 … och fixar problemet galant.

För ett tag sedan beställde jag kolvringsslipen (#PF66785, cirka 800 spänn) från Dalhems. Istället anlände en slipskiva (#PF66786, cirka 150 spänn).

Då väntetiderna inte sällan är 1,5 till 2 veckor när man beställer från Dalhems så blev jag lite irriterad, vilket jag lät Dalhems förstå. Dock på
ett vänligt sätt förstås.

Något förvånad meddelade Jörgen på Dalhems att de omgående skulle skicka en slipmaskin istället (jag klagade på torsdag kväll, och på måndag veckan efter kunde jag hämta slipmaskinen). Dessutom anlände följande mejl i samband med detta:

“Hej

Givetvis bjuder vi på frakten. Det är vi som fuckat upp. Du handlar med Dalhems nu.

Vi rättar till problemen vi ställt till med. Slipskivan får du som tidig julklapp.

MVH, Jörgen”

Såja. Kundvård. Det tackar vi för.

Share