När jag för ett tag sedan fick fyra stora, härligt tunga paket från Summit Racing var det lilla (h)julafton hemma! Dock blev jag lite ledsen i ögat när jag såg att fläkten jag köpt fått sig en kyss på en fläktbladet, som var lite böjt. Detta hade hänt eftersom lagerkillarna på Summit Racing packat lite konstigt, och tryckt ner många olika typer av bildelar – tunga så väl som lätta – i ett av paketen.
Döm om min förvåning när Bill på Summit Racings kundsupport via chat förkunnar att jag inte behöver göra något alls förutom att vänta på att de ska skicka en flång ny fläkt till mig. Helt utan kostnad, utan tull och moms samt utan att jag behöver skicka tillbaka den första, skeva fläkten.
Det är så man behåller sina kunder. Himla skönt att slippa hålla på och tramsa runt med returer!
2011-11-07 kl. 19:34
Nu snackar vi service och bra kundbemötande.
Där har många svenska företag mycket att lära…
2011-11-07 kl. 20:06
…En som inte behöver lära sig är Firma Sven Ullman.. (Ford-delar)
Mycket reko kille den där!!
2011-11-07 kl. 21:07
Anders: Jag är faktiskt inne på min tredje fläkt nu, eftersom tvåan också var paj när den kom fram. Vi ska se om de lyckas packa den bra den här gången då…
Även en kromlist till Novans motorhuv som jag beställde var sopor när den kom fram. Även där skickar de en ny, helt gratis.
Lincolncadillac: Ibland kan även vi! Det glädjer mig. Har stött på både superproffs och riktiga rövhål i jänkebilsbranschen.